مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبان‌آموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیر‌کلامی معلم

مریم گل؛ امیر زندمقدم؛ محسن کرابی

دوره 3، شماره 1 ، تیر 1393، ، صفحه 160-135

چکیده
  با در نظر گرفتن این اصل که ایجاد رابطه دوستانه میان معلم و دانشجویان می­تواند محیط یادگیری مناسبی را فراهم کند (هارن، 2006) و با توجه به اینکه رابطه دوستانه معلم می­تواند انگیزه یادگیری را در دانشجویان بالا ببرد (ولز و کانو،2008)، این پژوهش به دنبال بررسی رابطه بین آنچه زبان­آموزان ایرانی از رابطه دوستانه معلم برداشت می­کنند و تمایل ...  بیشتر